poniedziałek, 8 kwietnia 2013

NIESPOOOOOOODZIANKA !! ;***



Whooo...!!!! :D

Cześć , kochani !!
Dzisiaj mam - y dla was NIESPODZIANKĘ !!
Kto ? Ja i Tośka :D
 Chodzimy razem do klasy , więc postanowiłyśmy nagrać dla was filmik na którym :

1.DZIĘKUJEMY WAM ZA TE PONAD 1000 WEJŚĆ !!!!

2.Odwala nam i dostajemy gŁuPaWkI :D

Filmik nagrywany przez Gabrysię ;* i reżysera Angelikę ^^ (pozdrawiamy ! )

Filmik nagrywany na w-fie 
I te sprawy :D

Tak więc miłego oglądania ! ^^

Aha i u Tośki , też będzie można obejrzeć ten filmik :D


JESZCZE RAZ : 

DZIĘKUJEMY ZA TYLE WEJŚĆ !!!!!!! ;****

Buziaki 

Martyna i Wiktoria ;**


Ps.Jak obejrzycie , to dowiecie się , że Wiktoria planuje zrobić sobie kaloryferek na brzuchu , także głosujemy czy ma zrobić , czy nie ? (ja uważam , że nie !!)


3 komentarze:

  1. dobra to tak... Filmik jest zajebisty <333
    a z tym kaloryferkiem to już jak woli xd huehuehue ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik :D A wy piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć , tu ja , Martyna Zaniuk !! Mam nadzieję , że to przeczytacie :) Piszę w komentarzu , z innego konta, bo ktoś włamał się na moje konto , pozmieniał e-mile i hasło , a ja nie mogę się zalogować . Ten bloog zostaje narazie zamknięty. Może kiedyś uda mi się odzyskać tego blooga , narazie cały czas próbuję. Życzcie powodzenia
    Martyna (Tysiaa..:3)

    OdpowiedzUsuń